Medewerkers OBS de Uitkijktoren

Onze medewerkers werken elke dag met veel plezier en bevlogenheid en zijn 'samen sterk voor kinderen'We werken met diverse teamleden in verschillende functies; leraren, onderwijsassistenten, lerarenondersteuners, intern begeleiders, conciërges, ICT-coördinator en schoolleiders.

De leerkracht, onderwijsassistent en lerarenondersteuner werken binnen een bepaald ontwikkelingsdomein actief samen met de collega's van de Odaschool en Humankind. De intern begeleider, ICT-coördinator, conciërge en schoolleider werken verdeeld over de drie domeinen. Daarnaast werken we met combinatiefunctionarissen. Dit zijn teamleden die voor beide scholen of in de kinderopvang werkzaam zijn.

De 3 domeinen zijn als volgt ingedeeld:

• Onderbouw
    aan de Meidoornstraat wordt opvang aangeboden aan baby's en peuters van Humankind en wordt onderwijs gegeven aan de kinderen uit de leerjaren 1 en 2 van OBS de Uitkijktoren en de Odaschool.

• Middenbouw
    aan de Anjelierstraat wordt onderwijs gegeven aan de kinderen uit de leerjaren 3, 4 en 5 van OBS de Uitkijktoren en de Odaschool.

• Bovenbouw
    aan de locatie op Annendaal wordt onderwijs gegeven aan de kinderen van de leerjaren 5, 6, 7 en 8 van OBS de Uitkijktoren en de Odaschool.
Onderstaand een overzicht van de teamleden die werkzaam zijn binnen onze school.
Wilt u kennis komen maken? Dat kan! Neem gerust contact met ons op, dan plannen we samen een afspraak in.

Juf Laura
Leerkracht onderbouw